Nesvarbu ar naudojate RSP Triple Threat  tam, jog priaugtumėte raumenų masės, numestumėte nereikalingus kilogramus ar tiesiog dėl to, jog mėgstate treniruotis ir norite paspartinti rezultatus, siūlome jums papildų kombinaciją kuri gali maksimaliai pagerinti jūsų rezultatus.

Jei jau skaitėte atsiliepimus apie RSP Triple Threat, tikriausiai žinote, kad subalansuotas šių papildų vartojimas gali būti pritaikytas prie pačių įvairiausių tikslų siekimo. Programa yra labai dinamiška – galite atsikratyti riebalinės masės, tačiau taip pat galite optimizuoti ją ir pritaikyti efektyviam raumenų auginimui. Viskas priklauso nuo to, kaip organizuojate savo mitybą ir treniruotes.

Ta pati taisyklė galioja ir papildų kombinacijoms, kurias vartojate. Jei vartojate tris atskirus maisto papildus, net kelios pakeistos detalės gali iš esmės pakeisti žinutę kurią perduodate savo organizmui. T.y. galite deginti riebalus arba auginti raumenis vien pakeitę vieną iš maisto papildų, kurį naudojate. Čia nėra nieko keisto ar neįprasto – turime jums paruošę moksliškai patvirtintus ir pasiteisinančius maisto papildų derinius, kurių naudojimas itin įtakoja tai, kaip reaguoja jūsų kūnas.

Triple Threat papildų kombinacija svorio metimui

Papildas nr.1: Riebalų degintojas

Riebalų degintojai yra vieni iš svarbiausių maisto papildų, naudojamų siekiant numesti svorį. Žinoma, jie nėra svarbesni už taisyklingą mitybą ar gerai subalansuotas treniruotes, tačiau tokie papildai vienareikšmiškai paspartina ir palengvina procesą. Pateikiame sąrašą ingredientų, kurie yra patys svarbiausi ir turėtų būti kaip pagrindas kiekviename riebalų deginimui skirtame maisto papilde:

  • Kofeinas: kofeinas atlieka kur kas svarbesnes funkcijas, nei tiesiog energijos pliūpsnis į jūsų kūną po kavos puodelio ryte. Nors kofeinas padeda efektyviau treniruotis suteikdamas jums papildomos energijos, jis taip pat gali padėti numesti nepageidaujamus kilogramus, kadangi suaktyvina energijos įsisavinimą iš rezervinių riebalų sukauptų jūsų organizme. Tokiu būdu išgaunama dviguba nauda – jūs treniruojatės intensyviau, kadangi turite daugiau energijos, o energija gauti panaudojate riebalus, kurių trokštate atsikratyti. Atlikti įvairūs moksliniai ir klinikiniai tyrimai patvirtino, jog kofeinas suaktyviną procesą vadinamą lipolize (riebalų skaidymą), tuo pačiu fiziškai sunkias treniruotes paversdamas šiek tiek lengvesnėmis. Taip pat nustatyta, jog būtent kofeino dėka paspartinamas kalorijų deginimas, vidutiniškai po 150 kalorijų per dieną.

  • Žaliosios arbatos ekstraktas: jei vien tik kofeino duodamo efekto jūsų kūnui negana, gera idėja jį suderinti su EGCG – cheminiu elementu kurio pagrindu paremta žalioji arbata. Būtent EGCG itin skatina metabolizmą, tad suderinus jį su kofeinu svorio metimas tampa kur kas efektyvesniu, nei vartojant vien tik kofeiną.

  • Kajeno pipiras: šią maisto medžiagą dauguma geriau žino kaip prieskonį, kuris suteikia aštrumo įvairiems patiekalams, bet būtent kajeno pipiras gali ženkliai padidinti sudeginamų kalorijų kiekį. Taip yra todėl, jog šis pipiras gali pakelti epinefrino lygį. Kapsaicinas – veiklioji medžiaga esanti kajeno pipiruose, vartojamas kartu su maistu arba po valgio, ženkliai padidina sudeginamų kalorijų skaičių. Panašiai kaip žaliosios arbatos ekstraktas, kajeno pipiras vartojamas kaip kombinacija kartu su kofeinu gali ženkliai pagerinti svorio metimo rezultatus. Pagrindinė taisyklė šias maisto medžiagas vartoti kartu, nes vartojamos atskirai jos nesuteikia tokio stipraus efekto ir geriausiai veikia kaip derinys. Kajeno pipiras kalorijų deginimą skatina tiek treniruočių metu, tiek ir po treniruočių.

Papildas nr.2: BCAA

Sujungta amino rūgščių grandinė (BCAA) yra sudaryta iš 3 pačių reikalingiausių amino rūgščių – leucino, izoleucino ir valino. Būtent BCAA rūgštys yra stiprus įrankis norint priaugti arba palaikyti turimą raumenų masę. Galite turėti tikslą atsikratyti nepageidaujamų riebalų kai kuriose kūno vietose, tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad degindami riebalus turite atsisveikinti ir su raumenų mase dėl kurios taip sunkiai dirbote.

Vartojant BCAA papildus prieš treniruotes ar treniruočių metu jūs sumažinsite riziką sudeginti savo turimus raumenis kartu su deginamais riebalais. Be to, BCAA papildai gali sumažinti raumenų skausmą ir padėti jiems greičiau atsistatyti po treniruočių, todėl mankštinsitės kur kas intensyviau.

Papildas nr.3: Papildai prieš treniruotę

Jei laikotės dietos (norėdami mesti svorį) ir vartojate mažai angliavandenių, riebalų ar kalorijų, jūsų kūnui gali pritrūkti maisto medžiagų ir energijos, todėl intensyviai treniruotis ir išlikti susikoncentravusiu į tikslą gali būti itin sudėtinga. Būtent todėl papildai skirti vartojimui prieš treniruotę gali išgelbėti jūsų kailį.

Vėlgi, galime dėkoti kofeinui, kurio yra apstu daugumoje tokio tipo maisto papildų. Kofeinas ne tik padidina metabolizmą, aktyvina kalorijų deginimą ir paspartina raumenų augimą bei svorio metimą, tačiau suteikia papildomos energijos, kuri yra taip reikalingi jūsų treniruočių metu. Kofeinas taip pat pagerina psichinę būklę ir gebėjimą susikaupti, tačiau tai toli gražu nėra vienintelis ingredientas randamas papilduose prieš treniruotę, galintis turėti naudos siekiant atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.

  • Nootropai: nootropai yra itin svarbūs efektyviam žmogaus smegenų darbui. Tokie ingredientai kaip cholino bitartratas, alfa-glicerilo fosforilchlorido cholinas, kreatinas ir žinoma, kofeinas, gali pagerinti jūsų atmintį, padėti sutelkti dėmesį bei sumažinti nuovargį.

  • Beta alaninas: beta alaninas yra tas elementas, kuris gali suteikti jums jėgų padaryti paskutinius pakartojimus treniruočių metu. Juk kartais tai būna taip sunku. Reguliariai vartojamas beta alaninas padidina jūsų raumenų tūrį ir padeda jiems greičiau augti, palengvina didelio intensyvumo treniruotes.

(pasirinktinai) Riebalų degintojas nr.1: L-karnitinas

Labai dažnai rekomenduojamas maisto papildas, galintis pagerinti riebalų metabolizmą bei pagreitinti riebalų deginimą. Vartodami L-karnitiną paspartinsite riebalų panaudojimą kaip energijos šaltinį ir tai suteiks jums dvigubos naudos. Visų pirma, greičiau sudeginsite taip nepageidaujamus riebalus, o visų antra, turėsite daugiau energijos ir galėsite sau leisti treniruotis intensyviau. Taip pat, moksliniais tyrimais įrodyta, jog būtent L-karnitinas sumažina su raumenimis susijusių traumų tikimybę dirbant su dideliais svoriais.

(pasirinktinai) Riebalų degintojas nr.2: CLA

CLA tai konjuguota linoleino rūgštis, kurią reikėtų vartoti su maistu, kiekvieną kartą valgant. Taip pat turėkite omenyje, jog šis maisto papildas bus tikrai veiksmingas tik tuomet, jei treniruositės pagal intensyvią sporto programą ir deginsite daug kalorijų. Šio maisto papildo pagalba efektyviau atsikratysite nepageidaujamų kilogramų bei paspartinsite raumenų masės auginimą, tokiu būdu pasiekdami savo trokštamas kūno linijas greičiau.

Triple Threat papildų kombinacija raumenų masės didinimui

Papildas nr.1: Papildai prieš treniruotę

Tinkamai pasirinktas maisto papildas skirtas vartojimui prieš treniruotę gali suteiktu jums papildomą energijos pliūpsnį, ko pasekoje galėsite dirbti su didesniais svoriais ir paspartinti raumenų augimo procesą. Pagrindiniai ingredientai, kurių reikėtų gauti jūsų organizmui norint priaugti masės:

  • Kofeinas: Kofeinas yra pagrindinė medžiaga padedanti išgauti iš organizmo energiją, kurios dažnai pritrūksta treniruočių metu. Kofeinas gali padėti ištverti sunkesnias treniruotes, o sunkesnės treniruotės reiškia daugiau raumenų!

  • Beta alaninas: kai kuriais atvejais maisto papildai kurie puikiai tinka riebalų deginimui, taip pat yra ir nepakeičiami auginant raumenų masę. Beta alaninas yra puikus to pavyzdys. Kaip jau minėjome, beta alaninas gali prailginti jūsų treniruotes suteikdamas daugiau energijos. Jei tinkamai maitinsitės ir vartosite beta alanina, sugebėsite treniruotis ilgesnį laiką, tokiu būdu paspartindami raumenų masės augimą.

  • Energijos stimuliantai: įvairūs maisto papildai vartojami prieš itin intensyvias treniruotes tam, kad pakeltų jūsų energijos lygį ir suteiktų sporgstamosios jėgos. Tokiu būdu ne tik jausitės stipresni, bet tokie iš tiesų ir būsite. Vadinamieji boosteriai suteikia jums galimybę atlikti daugiau pakartojimų su svarmenimis, todėl akivaizdu, jog tobulinsite savo raumenis spartesniu tempu.

Papildas nr.2: Išrūgų baltymai

Gerai įsisavinamas ir greitai virškinamas proteinas, pvz. išrūgų baltymai yra tobulas pasirinkimas vartojimui po intensyvios treniruotės. Toks maisto papildas sumažins raumenų skausmą ir pagreitins jų atsistatymą po didelio krūvio. Nesusidarykite klaidingos nuomonės ir nemanykite, jog nėra jokio skirtumo kokį proteiną vartojate. Klinikiniai tyrimai patvirtino, jog būtent išrūgos yra kur kas efektyvesnės nei soja ar kazeinas siekiant auginti raumenų masę ir padėti raumenis atsistatyti.

Išrūgos itin naudingos kai treniruojatės pagal intensyvią treniruočių programą. Skirtumas tarp rezultatų kuriuos pasiekia žmonės kurie tiesiog sunkiai lieja prakaitą sporto salėse ir nevartoja jokio proteino papildo ir tarp rezultatų tų asmenų, kurie po kiekvienos treniruotės suvartoja atitinkamą kiekį proteino yra akivaizdus. Tikriausiai nutuokiate kieno naudai.

Papildas nr.3: BCAA

BCAA papildai pasižymi ne vien tik geru skoniu, kuris pagardina vandenį ar pieną, tačiau ir akivaizdžiai pastebimu poveikiu. Šiuos papildus galite naudoti tiek treniruotės metu, tiek ir po jos. BCAA papildai padės atsistatyti raumenims greičiau bei sumažins jų skausmą. 2010 metais tarptautiniame sporto mitybos ir maisto papildų žurnale išspausdinti tyrimo rezultatai. Tyrimo metu viena dalyviu grupė treniravosi nevartodami BCAA papildų, kai tuo tarpu kita grupė juos naudojo. Visi tyrime dalyvavę ir BCAA vartoję sportininkai patvirtino, jog jaučia mažesnį raumenų skausmą po didelio intensyvumo treniruočių.

(pasirinktinai) Raumenų augimo skatintojas: Kreatino monohidratas

Kreatino monohidratas yra efektyvus papildas padidinantis ištvermė, jėgą, išryškinantis raumenis. Tai tikriausiai pats tinkamiausias papildas norint padidinti raumenų jėgą intensyvių treniruočių metu. Be to, šį papildą galima vartoti tiek ir siekiant priaugti raumenų, tiek ir deginant nereikalingus riebalus. Svarbiausia laikytis rekomendacijų ir nevartoti daugiau nei 3-5 gramų per dieną. Vartojant didesnį kiekį kreatino monohidrato galimas svorio prieaugis dėl vandens užlaikymo organizme.

Tinka siekiant bet kokio tikslo: Multivitaminai

Multivitaminai tikrai nepakenks nepriklausomai nuo to, kokios dietos jūs laikotės. Kaip bebūtų, šis maisto papildas yra itin naudingas tuomet, kai suvartojate mažai kalorijų. Kai sumažinate suvartojamų kalorijų kiekį, jūs automatiškai sumažinate ir gaunamas maisto medžiagas, kurios yra itin svarbios jūsų organizmo veiklai. Multivitaminai yra geras ir saugus būdas užtikrinti, jog įsisavinate visas reikiamas medžiagas ir vitaminus.

0 Comments

Leave a reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2020 KLEO Template a premium and multipurpose theme from Seventh Queen

Log in with your credentials

Forgot your details?