Ką rinktis treniruotės metu – išrūgų baltymus, o galbūt BCAA papildus? Moksliniai tyrimai jau turi paruošę atsakymus.

Ne paslaptis, jog šiais laikais BCAA papildai yra bene populiariausias maisto papildas sportuojantiems, geriamas treniruotės metu. Jis yra labai lengvai suvirškinamas, todėl greitai nukeliauja tiesiai į jūsų raumenis ir padeda sumažinti raumenų skausmus po treniruočių bei skatina jų augimą. Šie papildai taip pat dažniausiai gaminami su įvairiais skoniais, tad kai kurie sportuojantys žmonės juos geria vien tam, kad paskanintų vandenį.

Iš ko susideda BCAA papildai? Trys pagrindinės amino rūgštys – leucinas, izoleucinas bei valinas. Būtent leucinas yra pagrindinis elementas atstatantis raumenis ir skatinantis jų augimą. Dabar galima pamanyti, jog BCAA papildai yra pati tinkamiausia priemonė raumenų masės augimo skatinimui. Tačiau tiesa yra kiek kitokia. Egzisuotja teorija, jog raumenims reikia daugiau įvairių medžiagų, nei šios trys rūgštys. Būtent todėl tradicinis proteinas, kuriame yra visos 9 būtiniausios amino rūgštys, skamba kaip geresnis pasirinkimas.

Leucino veikimo principai

Mokslininkai atliko tyrimą su žiurkėmis, kurio metu padidino leucino kiekį žiurkių kraujyje ir stebėjo kaip tai veikia jų raumenų vystymąsi. Jei raumenų augimas sustoja dar tada, kai kraujyje yra leucino, akivaizdu jog yra geresnių priemonių raumenų augimo skatinimui.

Vartoti papildus kurie optimaliai prisideda prie raumenų augimo visose stadijose yra itin svarbu. Kaip bebūtų, leucinas neatlieka šios funkcijos – raumenų augimo pike jis veikia puikiai, tačiau procesui einant į pabaigą, leucino poveikis tampa praktiškai nepastebimas. Leucinas ypač neefektyvus tuo atveju, jeu jūsų treniruotės trunka ilgai.

Kas geriau už BCAA?

To paties tyrimo su žiurkėmis metu nustatyta, jog raumenis kur kas geriau veikia „grynas“ leucinas, toks, kokį galima rasti proteino kokteiliuose.

Panašiame tyrime kuris buvo atliktas su vyresnio amžiaus žmonėmis nustatyta, kad žmonės kurie vartojo išrūgų proteiną vietoj BCAA papildo, susilaukė geresnių raumenų atsistatymo rezultatų

Priimkite teisingą sprendimą

Kaip bebūtų, vis dar nėra pakankamai mokslinių tyrimų, kurie leistų užtikrinai pasakyti jo pilni proteino pagrindai yra geresnis pasirinkimas treniruočių metu nei BCAA papildai. Tačiau nereikia būti mokslininku, kad sugebėtumėte padaryti išvadas, jog visi dabar atliekami tyrimai juda ta linkme ir artimiausioje ateityje proteinas bus pasirinkimas numeris vienas, net ir treniruočių metu.

0 Comments

Leave a reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2020 KLEO Template a premium and multipurpose theme from Seventh Queen

Log in with your credentials

Forgot your details?